Evaluare elevi

Evaluare elevi

Vrei sa stii dacă copilul tău este la nivelul clasei în care este ?– academic- intelectual- emoțional

Fiecare persoană își formează un stil de învățare care începe de la 6 ani , se conturează la 11 ani și se definitivează în mare parte la 15.Acest stil de învățare este un rezultat al mediului din școală, familie și societate.Vârsta de la care putem evalua un copil este de 6 ani. În cadrul evaluării se urmăresc:

Clasele 0-II – Nivelul 1

Parametrii de bază– atentia pe termen scurt si mediu– concentrarea pe termen scurt si mediu– viteza generală de lucru– mărimea câmpului vizual– capacitatea de orientare vizuală– relația joc-învățare– curba de efort mental– gestionarea informațiilor noi și dificile– atenția la detalii– corelarea IQ – EQ– bucuria de a reuși

Mediul de hrănire:– relația cu informația– relația cu școala– percepția asupra realității– dinamica părinți – copil– nivelul de comunicare

Clasele III – VIII

Nivelul 1Parametrii de bază
– atentia pe termen scurt si mediu
– concentrarea pe termen scurt si mediu
– viteza generală de lucru
– mărimea câmpului vizual
– capacitatea de orientare vizuală
– relația joc-învățare
– curba de efort mental
– gestionarea informațiilor noi și dificile
– atenția la detalii
– corelarea IQ – EQ
– bucuria de a reuși

 

Nivelul 2

– viteza relativă de citire
– coeficientul de asimilare
– viteza reală de citire
– curba de efort mental
– viteza de procesare a informatiei
– capacitatea de memorare
– nivelul simțului artistic
– dominanta VAK (vizual, auditiv, kinestezic)
– nivel SQ

Mediul de hrănire:
– relația cu informația
– relația cu școala
– percepția asupra realității
– dinamica părinți – copil
– nivelul de comunicare

 

Clasele IX – XII

Nivelul 1 + Nivelul 2

Nivel 3

– domeniul spre care are înclinație
– ambiția de a reuși
– nivelul gândirii complexe
– nivel creativitate
– dominantă emisfere celebrale
– răspunsul la stress (examene)

Mediul de hrănire:
– relația cu informația
– relația cu școala
– percepția asupra realității
– dinamica părinți – copil
– nivelul de comunicare

Evaluarea dureaza 45 de minute, după care se discută feedback-ul 10 – 15 minute.

Programari la telefon:0756.016633Se face la sediul nostru din București – Strada Intrarea Catedrei nr 2 etaj 3 sau online pe Skype/Whats App.

Dupa evaluare se stabilesc 3 directii de training si un program de antrenament personalizat în funcție de nevoi .

Programul de training este conceput de obicei pe durata a 2 sau 3 luni în funcție de rezultatele dorite.
Se urmărește crearea unui stil de învățare ca o bază pentru viitor și însușirea unor abilități care să functioneze pe termen imediat.Ziua de training si ora se stabilește în funcție de programul elevului.

Programul de training presupune de obicei o sesiune de 90 de minute pe saptamana la sediul nostru sau online si 10-25  de minute de lucru pe zi  acasa.