Adulti

Adulti

cursuri-adulti

Evaluare

La baza procesului de învățare există anumiți parametrii care ne fac, conștient sau inconștient, să relaționăm cu informația în orice moment al vietii noastre într-un anumit fel, specific fiecăruia dintre noi.

În procesul învăţării atitudinea faţă de informaţie este de o importanţă deosebită. De multe ori atitudinea necorespunzătoare ne sabotează în a citi eficient, în a memora mult sau a învăţa repede. De asemenea, în procesul învăţării există şi alţi parametri de care este recomandat să ţinem cont pentru obţinerea performaţelor dorite. Aceştia sunt: curba de atenţie, capacitatea de concentrare, capacitatea de memorare, viteza relativă de citire, coeficientul de memorare şi relaţia cu informaţia.

Evaluarea reprezintă primul pas în stabilirea acestor parametri pentru abordarea personalizată a cursanţilor în funcţie de nevoile fiecăruia. Evaluarea durează aproximativ 45 de minute. Urmează  15 minute de feedback, în care trainerul comunică rezultatele obţinute.  Stabileşte profilul cursantului şi face recomandările necesare pentru îmbunătăţirea calităţilor şi a abilităţilor lui.

În cazul în care se optează pentru cursurile de lungă durată (one-to-one), trainerul evaluator împreună cu participantul la curs stabilesc de comun acord programul de lucru.

Evaluarea se desfăşoară la sediul nostru din B-dul. Corneliu Coposu Nr. 4, bloc 105A, scara A, etaj 3, apart. 10, interfon 10 şi costă 300 lei.

Un mediu pozitiv pentru învățare

Oamenii învață cel mai bine când se află într-o stare psihică plină de optimism, emoțională, într-un mediu social relaxant și care stimulează. Simțul siguranței, al interesului și al bucuriei este esențial pentru optimizarea învățării.

Implicarea totală în învățare

Cea mai bună modalitate de a învăța necesită implicare activă 100% și presupune responsabilitate totală. A învata nu este un proces pasiv, ci de creare activă. De aceea Invatarea Accelerată tinde să fie un proces activ bazându-se mai puțin pe prezentări.

Colaborare în învățare

Invățarea este maximă într-un mediu de colaborare. Toate metodele de învățare accelerată tind să fie sociale în timp ce învățarea traditională implică competiția între indivizii izolați. Invățarea Accelerată încurajează colaboararea într-o comunitate a învățării.

Varietatea ce se aplică stilurilor de învățare

Oamenii invată cel mai bine când au la dispoziție o varietate de modalități de învățare care le permit să-și folosească toate simțurile și să-și exerseze propriul stil.

Invățare contextuală

Oamenii învață cel mai bine în context. Faptele și deprinderile învățate izolat sunt greu de asimilat și se uita ușor. Cea mai bună metodă de învățare este să înveți singur într-un proces continuu de implicare în “lumea reală”, de feedback, reflecție, evaluare și reimplicare.

Care este diferența?

Iată o comparație între unele dintre caracteristicile învățării tradiționale și învățarea accelerată. Acestea sunt doar tendințe și nu termeni aflați într-o opoziție definitivă.

RigidăSobră, serioasăOrientată pe o singură caleCentrată pe mijloaceCompetitivăBehaviouristicăCentrată pe materialeVerbalăMentală (cognitivă)Bazată pe timp
FlexibilăPlacutăOrientată pe mai multe căiCentrată pe scopuriInvitație la colaborareUmanistăMultisenzorialăHrănitoareCentrată pe activitateMentală / emotională / fizică