Adulti

Adulti

cursuri-adulti

Curs Citire Rapida

Se organizeaza la cerere.

Program: 9.00 – 16.00 cu pauze
Locuri in curs: 12

Structura curs:

  1. Introducere curs si trainer
  2. Prezentare cursanti si intentii
  3. Evaluare parametri de baza invatare
  4. Bazele informatiei – notiuni de baza
  5. Tehnici de citire rapida
  6. Cresterea coeficientului de asimilare
  7. Procesarea informatiei in timp real
  8. Tehnici de abordare a informatiei
  9. Feedback si decernare diplome + sarbatorire

 

Investitie: in functie de nr de participanti.
Pentru inscrieri – office@infospeed sau telefonic la 0756.016633

 

Un mediu pozitiv pentru învățare

Oamenii învață cel mai bine când se află într-o stare psihică plină de optimism, emoțională, într-un mediu social relaxant și care stimulează. Simțul siguranței, al interesului și al bucuriei este esențial pentru optimizarea învățării.

Implicarea totală în învățare

Cea mai bună modalitate de a învăța necesită implicare activă 100% și presupune responsabilitate totală. A învata nu este un proces pasiv, ci de creare activă. De aceea Invatarea Accelerată tinde să fie un proces activ bazându-se mai puțin pe prezentări.

Colaborare în învățare

Invățarea este maximă într-un mediu de colaborare. Toate metodele de învățare accelerată tind să fie sociale în timp ce învățarea traditională implică competiția între indivizii izolați. Invățarea Accelerată încurajează colaboararea într-o comunitate a învățării.

Varietatea ce se aplică stilurilor de învățare

Oamenii invată cel mai bine când au la dispoziție o varietate de modalități de învățare care le permit să-și folosească toate simțurile și să-și exerseze propriul stil.

Invățare contextuală

Oamenii învață cel mai bine în context. Faptele și deprinderile învățate izolat sunt greu de asimilat și se uita ușor. Cea mai bună metodă de învățare este să înveți singur într-un proces continuu de implicare în “lumea reală”, de feedback, reflecție, evaluare și reimplicare.

Care este diferența?

Iată o comparație între unele dintre caracteristicile învățării tradiționale și învățarea accelerată. Acestea sunt doar tendințe și nu termeni aflați într-o opoziție definitivă.

RigidăSobră, serioasăOrientată pe o singură caleCentrată pe mijloaceCompetitivăBehaviouristicăCentrată pe materialeVerbalăMentală (cognitivă)Bazată pe timp
FlexibilăPlacutăOrientată pe mai multe căiCentrată pe scopuriInvitație la colaborareUmanistăMultisenzorialăHrănitoareCentrată pe activitateMentală / emotională / fizică